Termékeink
Milyen típusú termékeket találok a Naturitasnál?
A Naturitas a legnagyobb online áruház természetes termékekkel, ahol széles termékválasztékot talál, többek között: étrend-kiegészítőket (vitaminok, ásványi anyagok, aminosavak, omega-olajok, antioxidánsok, emésztőenzimek, probiotikumok stb.), természetes kozmetikumokat (krémek, samponok, tusfürdők, hajfestékek, fényvédők, bőrápolási termékek stb.), természetes termékeket sportolóknak (energiaszeletek, étrend-kiegészítők, izomkrémek stb.), gyógynövényes fitoterápiát (kapszulák, illóolajok, Bach-virágok stb.) és bioélelmiszereket mindenféle étrendhez, intoleranciához és allergiához (vegetáriánus, vegán, gluténmentes, laktózmentes, hozzáadott cukor nélküli stb.).
Honnan származnak a termékek?
A Naturitasnál kizárólag a következő termékek gyártóival és forgalmazóival dolgozunk együtt: a biogazdálkodásból származó természetes termékek legnagyobb márkái. Minden beszerzésünk európai beszállítóktól történik a legszigorúbb egészségügyi előírásoknak megfelelően. A gyártókkal kötött közvetlen megállapodások lehetővé teszik számunkra, hogy biztosítsuk a termékek eredetiségét és hosszabb eltarthatóságát.
Nem találta a keresett terméket?
A Naturitasnál nagyon széles választékban kínálunk természetes termékeket, és minden nap azon dolgozunk, hogy új márkákkal és új referenciákkal bővítsük a katalógust. Ha nem talál egy adott terméket, küldjön e-mailt az info@naturitas.hu címre.
Árak és garanciák
Tartalmazzák a feltüntetett árak az ÁFA-t?
Igen, minden feltüntetett ár már tartalmazza a megfelelő ÁFA-t.
Vásárlási folyamat
Hogyan vásároljunk?
Ha ismeri a kívánt termék nevét, javasoljuk, hogy használja a keresőmotort a gyors megtaláláshoz. Ha nem tudja pontosan, hogy milyen terméket szeretne, elkezdheti a szűrést a www.naturitas.co.uk honlapján található főbb kategóriákban. A bal oldali szűrőkkel is kereshet, amelyeket látni fogja a terméklistákban. Miután megtalálta a kívánt terméket, tegye a kosarába. Miután a kosárban van, folytathatja a további termékek keresését, vagy a „Vásárlás befejezése” gombra kattintva fizessen.
Van minimális vételár?
Nincs minimális vételár. A Naturitasnál bármit megvásárolhat, függetlenül a teljes mennyiségtől, súlytól vagy darabszámtól. Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy a termék nem elérhető a gyártótól, és nem tudjuk kiszállítani a megrendelés összes darabját. Ebben az esetben a fel nem használt termékek árát visszatérítjük.
Hogyan módosíthatom a személyes adataimat?
A személyes adatok módosításához be kell jelentkeznie, és kattintson a „Fiókom” gombra. Ezután válassza a „Személyes adatok” fület, és módosítsa a fiókját információkat, vagy adjon hozzá egy új címet.
Hogyan állíthatom vissza a fiókom jelszavát?
A bejelentkezési oldalon kattintson az „Elfelejtette jelszavát?” gombra. Küldünk Önnek egy üzenetet, amelyben utasításokat talál arról, hogyan hozhat létre biztonságosan új jelszót. A jelszó visszaállításához regisztrálnia kell. Adatvédelmi okokból nincs hozzáférésünk a felhasználói fiókok jelszavaihoz.
Hogyan iratkozhatok le a Naturitas hírleveléről?
Bármikor törölheti Naturitas fiókját, ha e-mailt küld az info@naturitas.hu címre, és kéri annak bezárását. Lemondási eljárás A változások néhány órán belül életbe lépnek, és elveszíti adatait és rendelési előzményeit. Biztonsági okokból ez a művelet visszafordíthatatlan, és a törölt adatok nem állíthatók vissza.
Hogyan iratkozhatok le a hírlevélről?
Ha a továbbiakban nem szeretne Naturitas hírlevelet kapni, kattintson a hírlevél alján található gombra. Ne feledje, hogy a továbbiakban nem kapja meg híreinket, tanácsainkat, ajánlatainkat és a felhasználóknak szóló exkluzív kedvezményeinket.
Szükségem van számlára a vásárlásomhoz
Ha szüksége van nyugtára a vásárlásához, lépjen a Fiókom > Rendeléseim > menüpontra. Kattintson arra a rendelésre, amelyhez le szeretne tölteni egy egyszerűsített számlát bármelyik vásárlásához.
A Danes szerint, ha számlára van szüksége, ki kell töltenie a Kéreleműrlapot, és mi a lehető leghamarabb elküldjük Önnek e-mailben. Ezeket az űrlapokat mindig arra az e-mail címre küldjük, amelyről a rendelést leadta. A számla igénylésének határideje a megrendelés kézbesítésétől számított 15 naptári nap.
Ha a szállítási cím és a számlázási cím nem egyezik meg az adóértékekkel, a számla nem állítható ki.
Fizetési módok
Milyen fizetési módokat fogadunk el?
Kétféle fizetési módot kínálunk, amelyek közül kiválaszthatja az Önnek legmegfelelőbbet:
- Bankkártyák és hitelkártyák: Elfogadunk Visa, Mastercard és 4B kártyákat. A fizetés az Adyenen keresztül történik, amely egy 100%-ban biztonságos fizetési platform. Ezt a fizetési módot ajánljuk, mert termékvisszaküldési kérelem esetén a folyamat gyorsabb és gördülékenyebb.
- PayPal: A fizetést PayPal-fiókjával is elvégezheti.
A fizetési lehetőségek a vásárlási folyamat végén jelennek meg. Ugyanazt a rendelést nem lehet több fizetési móddal kifizetni.
- Klarna: Fizessen később 30 nap után, vagy fizessen 3 kamatmentes részletben.
Hogyan működik a 30 nap utáni fizetés?
A Klarna egy fizetési szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy megvásárolja a kívánt vagy szükséges árukat. A Klarnát jelenleg több mint 100 millió ember használja világszerte, több mint 200 000 online áruházban.
Hogyan működik a 30 napos fizetés?A 30 napos fizetés egy hiteltermék, amely lehetővé teszi, hogy a vásárlástól számított 30 napon belül bármikor, kamatmentesen és díjmentesen fizessen. Ezt a fizetést hitel- vagy bankkártyájával is elvégezheti a Klarna alkalmazásban, vagy a www.klarna.hu oldalon bejelentkezve. Amint a rendelésed megerősítésre került, a Klarna küld egy visszaigazoló e-mailt az összes részlettel. A Klarna alkalmazásban megtekintheted a korábbi és a jövőbeli fizetéseket.
Fizethetek később, 30 nap elteltével?A Klarna hiteltermékeinek, beleértve a 30 napos fizetést is, használatához 18 éven felülinek kell lenned, és az Egyesült Királyságban kell élned. Ha a Klarnát választod, a Klarna ellenőrzi a megadott információkat és a pénzügyi helyzetedet is.
Lehet egyszerre több rendelésem is a „Fizetés 30 napon belül” opcióval?Igen, lehet. Ha online fizetéskor látod a „Fizetés 30 napon belül” opciót a Klarnánál, akkor lehetőséged van 30 napon belül később fizetni. Minden alkalommal, amikor 30 napon belül igénybe veszed a Maksa szolgáltatást, a Klarna ellenőrzi, hogy minden további vásárlásnál újra használhatod-e a szolgáltatást.
Mit vesz figyelembe a Klarna a kérésem elbírálásakor?A Klarna számos tényező, például a vásárlás összege és a korábbi rendelési előzményeid alapján kínálja fel a 30 napon belüli későbbi fizetés lehetőségét. Ha legalább 18 éves vagy, növelheted a 30 napon belüli fizetés jóváhagyási esélyeit, ha megadod a teljes neved, a pontos címed, és a regisztrált számlázási címedre történő kiszállítást intézed. Minden megrendelést egyenként bírálunk el. Csak azért, mert 30 napos halasztott fizetést hagytak jóvá, nem jelenti azt, hogy minden megrendeléshez felajánlják neked. Azonban, ha a 30 napos halasztott fizetésre vonatkozó kérelmét elutasítják, az nem jelenti azt, hogy a jövőbeni megrendeléseknél is elutasítják.
Mit kínálhatok fel vásárláskor?Ha a Klarna 30 napos halasztott fizetési opciójával szeretne vásárolni valamit, meg kell adnia telefonszámát, e-mail címét, jelenlegi számlázási címét, valamint hitel- vagy bankkártyaadatait. Ha a Klarnának sürgősen beszélnie kell Önnel, a megadott telefonszámot fogják használni. Minden más információt, amelyet a Klarna meg kell adnia Önnek, az e-mail címére küldenek.
Végeznek hitelvizsgálatot?Ha 30 nap után használja a Későbbi fizetés opciót, a Klarna hitelvizsgálatot végez. Ez azt jelenti, hogy a Klarna bizonyos információkat megvizsgál a hiteljelentéséből. hogy eldöntse, jóváhagyja-e a vásárlását.
Hogyan fizethetek a Klarnának?A vásárlástól számított 30 napon belül bármikor fizethet kamat és díj nélkül. Ezt a fizetést hitel- vagy bankkártyával is elvégezheti a Klarna alkalmazásban, vagy bejelentkezve a www.klarna.com/dj oldalon. A Klarna a megrendelés megerősítése után küld Önnek egy visszaigazoló e-mailt az összes adattal. A Klarna alkalmazásban megtekintheti a múltbeli és jövőbeli fizetéseket.
Megkérdezték, hogy felkeressem-e a Klarna weboldalát. Igaz ez?Ha úgy dönt, hogy a „Fizetés később, 30 nap után” opcióval fizeti ki a megrendelését, a Klarna küld Önnek egy e-mailt a fizetési utasításokkal. Az e-mail tartalmazni fog egy linket a hitel- vagy bankkártyás fizetéshez.
Fizethetek a határidő előtt?Igen. Csak menj a Klarna alkalmazásba vagy a Klarna.com/hu oldalra.
Biztonságban vannak a fizetési adataim?A Klarna biztonságosan dolgozza fel a fizetési adatokat. A Naturitas nem továbbít és nem tárol kártyaadatokat. Minden tranzakciót biztonságos kapcsolatokon keresztül dolgoz fel, az iparág legújabb biztonsági protokolljainak használatával.
Honnan tudom, hogy a Klarna megkapta a fizetésemet?A Klarna e-mailben és push értesítésekben értesíti Önt, amikor esedékes a fizetés, és amikor Ön teljesített vagy elmulasztott egy fizetést. Rendelése és fizetései állapotát bármikor ellenőrizheti a Klarna alkalmazásban, vagy a Klarna.com/hu oldalon bejelentkezve.
Mi történik, ha nem fizetem ki időben a megrendelésemet?A 30 napon túli fizetés hitelterméknek minősül, és a fizetést a Klarnának kell teljesítenie. A Klarna megoszthatja a késedelmes fizetésekkel kapcsolatos információkat hitelintézetekkel is. Ez azt jelenti, hogy a jövőben nehezebbé vagy drágábbá válhat a Klarna vagy más hitelezők hiteltermékeinek igénybevétele. A részletes információkért kérjük, olvassa el a Klarna Felhasználási Feltételeit itt.
Mi történik, ha nem fizetem ki a rendelésemet?Mivel a „későbbi fizetés” egy hiteltermék, a Klarna igénybe veheti egy behajtó ügynökség szolgáltatásait, ha nem fizeti ki a rendelést. A Klarna a nemfizetést is jelentheti a hitelintézeteknek. Ez azt jelenti, hogy a jövőben magasabb költségekkel vagy problémákkal szembesülhet a jóváírás megszerzése során.
Megkaptam a számlakivonatot, de még mindig nem kaptam meg az árut.Ha nem kapta meg a termékeit, kérjük, hívja a Naturitast, hogy ellenőrizze rendelése és a szállítás állapotát. A Klarna alkalmazásban is kapcsolatba léphet a Klarna ügyfélszolgálatával, hogy meghosszabbítsa a fizetési határidőt, vagy hogy a Klarna alkalmazásban tartsa a rendelését, amíg az áru megérkezik.
Mi történik, ha lemondom vagy visszaküldöm a rendelésemet?Amint a Naturitas visszaigazolja a Klarnától, hogy a lemondását/visszaküldését elfogadták, a Klarna törli az összes jövőbeni fizetést és visszatéríti az összes tartozást. A visszatérítés azonnal megjelenik a Klarna alkalmazásban.
Lemondtam a rendelésemet. Mennyi idő alatt kapom meg a visszatérítést?Miután az üzlet regisztrálta a lemondást vagy a visszatérítést, a visszatérítés általában 5 munkanapon belül feldolgozásra kerül.
Visszatérítést kértem. Hogyan kaphatom meg a visszatérítést?A visszatérítést arra a bankkártyára vagy hitelkártyára utaljuk, amelyet eredetileg a megrendelés teljesítéséhez használtam.
Mi történik az értesítésemmel, amikor visszaküldöm az árut?Miután a Naturitas megkapja a visszaküldött árut, és a Klarna megkapja a visszaigazolásunkat, a Klarna visszatéríti az összes kiválasztott befizetést, és törli az összes jövőbeni ütemezett befizetést. A rendelés állapotát bármikor nyomon követheti a Klarna alkalmazásban.
Mi történik az értesítésemmel, ha a rendelésem egy részét visszaküldöm?Miután a Naturitas megkapta a részleges visszatérítést, és a Klarna megkapta a visszaigazolásunkat, a Klarna küld Önnek egy frissített kimutatást egy személyre szabott fizetési tervvel. A Klarna alkalmazásban bármikor nyomon követheti rendelése állapotát.
Nem kaptam e-mailt a bankszámlakivonatommal/fizetési adataimmal.Bejelentkezhet a Klarna alkalmazásba, vagy a www.klarna.com/hu weboldalra, ahol megtalálja az összes rendeléséről és a fizetési programról szóló információkat.
További kérdéseim vannak a fizetéssel kapcsolatban, hogyan vehetem fel Önnel a kapcsolatot?Látogassa meg a ügyfélszolgálati oldalt a Klarna alkalmazásban. A GYIK teljes listája, élő chat és telefonos lehetőségek. lehetőségek.
A Klarna "3 részletben történő fizetés" és a "30 napon belüli fizetés" hitelszerződéseit nem szabályozza az FCA. Használatuk és az esetlegesen elmulasztott fizetések befolyásolhatják a Klarnától és más hitelezőktől való hitelfelvételi képességét. 18 éven felülieknek, csak romániai lakosoknak. Törvény szerint. Felhasználási feltételek érvényesek.
Hogyan működik a háromrészletes fizetés?
A Klarna egy fizetési szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy megvásárold a szükséges vagy kívánt dolgokat. Jelenleg a Klarnát világszerte több mint 100 millió ember használja, több mint 200 000 online áruházban.
Hogyan működik a háromrészletes fizetés?A Klarna háromrészletes fizetése egy hiteltermék, amely lehetővé teszi, hogy vásárlásaidat három egyenlő részletre oszd. A Klarna közvetlenül a bankszámládról vagy hitelkártyádról fizet, így nem kell aggódnod a késedelmek miatt. A Klarna az első befizetést a vásárláskor, a másodikat 30 nap múlva, az utolsót pedig a vásárlás dátumától számított 60 napon belül teljesíti. A Klarna alkalmazásban bármikor megtekintheti korábbi és jövőbeli befizetéseit.
Jogosult vagyok a 3 részletben történő fizetésre?A Klarna hiteltermékeinek, beleértve a 3 részletben történő fizetést is, használatához 18 éven felülinek kell lennie, és Romániában kell élnie. Ha a Klarnát választja, a megadott információkat és a pénzügyi helyzetét is ellenőrzik.
Fizethetek több megrendelést egyszerre 3 részletben?Igen, fizethet. Ha online fizetéskor a Klarna 3 részletben történő fizetése feliratot látja, akkor 3 részletben fizethet. Minden alkalommal, amikor a 3 részletes fizetési funkciót használja, a Klarna ellenőrzi, hogy minden további vásárlásnál újra használhatja-e a 3 részletes fizetési funkciót.
Mit vesz figyelembe a Klarna a kérésem elbírálásakor?A Klarna a 3 részletes fizetési lehetőséget számos tényező, például a vásárlás összege és a korábbi rendelési előzményei alapján kínálja. Növelheti annak esélyét, hogy a 3 részletes fizetési lehetőséget ajánlják fel Önnek, ha megadja teljes nevét, pontos címadatait, és biztosítja a kézbesítést a regisztrált számlázási címére. Minden megrendelést egyenként bírálunk el. Ez azt jelenti, hogy a 3 részlet előre történő elfogadása nem garantálja, hogy ezt a lehetőséget minden megrendelésnél felajánlják. Ha a 3 részletben történő fizetésre vonatkozó kérelmét elutasítják, az nem jelenti azt, hogy a jövőbeni megrendeléseknél is elutasítják.
Mit kell megadnom vásárláskor?Ha a Klarnán keresztül a 3 részletben történő fizetési opcióval szeretne vásárolni, meg kell adnia telefonszámát, e-mail címét, jelenlegi számlázási címét, valamint hitel- vagy bankkártyaadatait. Ha a Klarnának sürgősen fel kell vennie Önnel a kapcsolatot, a megadott telefonszámot fogják használni. Minden más információt, amelyet a Klarnának meg kell adnia, az e-mail címére küldenek.
Végeznek hitelvizsgálatot?Amikor a Maksu 3-Installment szolgáltatást használja, a Klarna hitelvizsgálatot végez. Ez azt jelenti, hogy a Klarna a hiteljelentéséből bizonyos információkat megvizsgál, hogy eldöntse, jóváhagyja-e a vásárlást.
Hogyan kaphatok visszatérítést a Klarnától?A Klarna 3 részletben fizeti ki a fizetést a vásárláshoz használt bankszámláról vagy hitelkártyáról. A Klarna az első befizetést a vásárláskor, a másodikat 30 nap múlva, a végső befizetést pedig a vásárlás dátumától számított 60 napon belül szedi be. A Klarna alkalmazásban megtekintheti a korábbi és a jövőbeli fizetéseket.
Fizethetek a határidő előtt?Igen. Csak nyissa meg a Klarna alkalmazást, vagy jelentkezzen be a Klarna.com/hu oldalon.
Biztonságban vannak a fizetési adataim?A Klarna biztonságosan dolgozza fel a fizetési adatokat. A Naturitas nem továbbít és nem birtokol kártyaadatokat. Minden tranzakció biztonságos kapcsolatokon keresztül történik, az iparág legújabb biztonsági protokolljait használva.
Honnan tudom, hogy a Klarna megkapta a fizetésemet?A Klarna e-mailben és push értesítésekkel értesíti Önt, amikor esedékes a fizetés, valamint amikor Ön teljesített vagy elmulasztott egy fizetést. A rendelés és a fizetések állapotát bármikor ellenőrizheti a Klarna alkalmazásban, vagy a Klarna.com/hu oldalon bejelentkezve.
Mi történik, ha nem fizetem ki időben a rendelésemet?A három részletben történő fizetés egy hiteltermék, és Önnek teljesítenie kell a fizetéseket a Klarna felé. Ha a Klarna nem szedi be a fizetést a megállapodott esedékességi napon, a Klarna hét nap múlva automatikusan megpróbálja újra beszedni. Ha ez a további fizetési kísérlet sikertelen, a Klarna hét nappal később megpróbálja beszedni az utolsó befizetést. Folytathatják a lejárt és a következő esedékességi napon esedékes fizetések beszedését, vagy külön számlát küldhetnek a kifizetetlen összegről. A Klarna megoszthatja a sikertelen fizetésekről szóló információkat hitelintézetekkel is. Ez azt jelenti, hogy a jövőben nehézségekbe ütközhet, vagy magasabb költségekkel kell számolnia, amikor a Klarna vagy más hitelezők hiteltermékeit használja. A részletekért kérjük, tekintse meg a Klarna Felhasználási feltételeit itt .
Mi történik, ha nem fizetem ki a rendelésemet?Ha nem teljesíti a fizetéseket, akkor fizetési késedelembe esik, mivel a Pay in 3 egy hiteltermék. A Klarna ezután megoszthatja a kifizetetlen fizetésekkel kapcsolatos információkat hitelintézetekkel. Ez azt jelenti, hogy a jövőben nehezebb vagy drágább lehet a Klarna vagy más hitelezők hiteltermékeinek használata.
A Klarna felveheti a kapcsolatot egy adósságbehajtó ügynökséggel is. Ez az ügynökség a Klarna nevében hajtja be a tartozást. Ezenkívül, ha a tartozást egy adósságbehajtó ügynökségnek küldik, a Klarna megosztja ezeket az információkat a hitelintézetekkel.
Megkaptam a számlát, de még nem kaptam meg az árut.Ha nem kapta meg a termékeket, kérjük, hívja a Naturitast, hogy ellenőrizze rendelése és a szállítás állapotát. A fizetési időszakot meghosszabbíthatja a Klarna ügyfélszolgálatával is. A rendelésével kapcsolatban, vagy a Klarna alkalmazásban várakozó rendelés lemondásával vagy visszaküldésével kapcsolatban.
Mi történik, ha lemondom vagy visszaküldöm a rendelésemet?Amint a Naturitas by Klarna visszaigazolja a lemondás/visszaküldés beérkezését, a Klarna törli az összes jövőbeni fizetést, és visszatéríti a fennmaradó összeget. A visszatérített összeget azonnal látni fogja a Klarna alkalmazásban.
Lemondtam a rendelésemet. Mennyi idő alatt kapom meg a visszatérítést?Miután az üzlet regisztrálja a lemondást vagy a visszaküldést, a visszatérítést általában 5 munkanapon belül feldolgozzák.
Visszatérítést kértem. Hogyan kaphatok visszatérítést?A visszatérítést arra a bankkártyára vagy hitelkártyára utaljuk, amelyet eredetileg a megrendelés teljesítéséhez használtunk.
Milyen értesítést kaptam? Mi történik velem, ha visszaküldöm az árut?Amint a Naturitas megkapja a visszaküldést, és a Klarna megkapja a visszaigazolásunkat, a Klarna visszatéríti az összes kiválasztott befizetést, és törli a jövőbeni fizetéseket. A rendelés állapotát bármikor nyomon követheti a Klarna alkalmazásban.
Mi történik az értesítésemmel, ha a rendelésem egy részét visszaküldöm?Amint a Naturitas megkapja a részleges visszatérítést, és a Klarna megkapja a visszaigazolásunkat, a Klarna küld Önnek egy frissített kimutatást egy személyre szabott fizetési tervvel. A Klarna alkalmazásban bármikor nyomon követheted a rendelésed állapotát.
Nem kaptam e-mailt a bankszámlakivonatommal/fizetési adataimmal.Bejelentkezhetsz a Klarna alkalmazásba, vagy a www.klarna.com/hu oldalon, ahol megtalálod az összes rendelésed és a fizetési program információit.
Még mindig vannak kérdéseim a fizetéssel kapcsolatban, hogyan vehetem fel veled a kapcsolatot?Látogass el a ügyfélszolgálati oldalra a Klarna alkalmazásban. A gyakran ismételt kérdések teljes listája, élő chat és telefonos lehetőségek.
A Klarna 3 részletfizetéses és 30 napos hitelszerződéseit nem szabályozza az FCA. Használatuk és az esetlegesen elmulasztott fizetések befolyásolhatják a Klarnától és más hitelezőktől való hitelfelvételi képességedet. Csak 18 év feletti személyek számára, csak Románia lakosai számára. A törvénynek megfelelően.A felhasználási feltételek érvényesek.
Szállítás és kézbesítés
Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási költségeket a megrendelés véglegesítése előtt számoljuk ki. Adja a kívánt termékeket a kosárhoz, és ellenőrizze az árat a fizetési folyamat utolsó lépésében.
Az átvételi helyre történő szállítás maximum 52,14 DKK-ba kerül, és a súlykorlát 5 kg. Ha a megrendelése meghaladja ezt a súlyt, javasoljuk, hogy válasszon másik elérhető szállítási módot.
Értesítést kapok, amikor a megrendelésemet feladtuk?
Igen, amikor feladjuk a megrendelését, kapni fog egy e-mailt a szállító cég linkjével. Ezen a linken információkat talál a szállítmány állapotáról és a rendelés követési kódjáról.
Mikor kapom meg a termékeimet?
Amint feladtuk a rendelést, kapni fog egy e-mailt a szállító cég linkjével. A rendelés állapotát és a követési kódot ezen a linken találja.
Hová szállítják a termékeket?
A nagyvárosi területen belül bárhová szállítunk.
Mi történik, ha a kapott termék rossz állapotban van?
A Naturitas biogazdálkodásból származó és tartósítószermentes termékeket kínál. A termékek néha rossz állapotban lehetnek, és ezért a Naturitas vállalja, hogy a vásárlón kívül álló okokból rossz állapotban lévő termékeket kicseréli. A probléma megoldása és a termék hasonló állapotban történő visszaküldésének elkerülése érdekében mindenképpen kérni fogjuk a termék gyártási számát és egy fotót is.
Változtatások és lemondások
Hogyan működik a visszatérítés?
Ha vissza szeretné küldeni a terméket, akkor 14 naptári nap indoklás nélkül.
Az elállási időszak 14 naptári nappal azután jár le, hogy Ön vagy egy harmadik fél átvette a megrendelést.
Visszaküldési címke igényléséhez jelentkezzen be fiókjába, válassza ki a kérdéses megrendelést, és kattintson a „Termékek visszaküldése” gombra.
Ez a lehetőség csak akkor látható, ha a megrendelés kézbesítettként van megjelölve, és a kézbesítés dátuma óta nem telt el több mint 14 nap. A címkét e-mailben fogja megkapni; Ki kell nyomtatnia és csatolnia kell a csomaghoz, mielőtt elküldi.
Ugyanebben az e-mailben megtalálja az összes helyet is, ahol leadhatja a csomagját, valamint egy visszaküldési számot a küldemény nyomon követéséhez.
A lemondási határidő betartásához egyszerűen küldje el a visszaküldést a lejárta előtt.
A visszaküldés díja 36,96 DKK, amelyet levonnak a visszatérítés összegéből.
Próbálja meg egy csomagban elküldeni a visszaküldött terméket. Ha a visszaküldött áru több csomagból áll, minden csomaghoz külön címkét kell készítenie (azonban a díjat csak egyszer számítjuk fel).
A csomag visszaküldésének és nyomon követésének költségeit a vásárló viseli.
A termékeknek megfelelően védetteknek kell lenniük. A Naturitas nem vállal felelősséget a szállítás során keletkezett károkért.
Miután a termék megérkezett raktárunkba, 7 napon belül visszatérítjük az árát.
Higiéniai okokból a következő esetekben nem fogadunk el visszaküldést:
- - Felbontott, használt vagy sérült pecsétek.
- - Eredeti csomagolás nélküli vagy hiányos tartalommal rendelkező termékek.
- - Az eredetileg küldött terméknek nem megfelelő termékek.
- - Higiéniai és intim termékek, például menstruációs kelyhek, intim betétek stb.
Mi történik, ha már nem szeretném megkapni a megrendelésemet?
Ha a megrendelése még nem hagyta el telephelyünket, kérheti annak törlését a kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül. űrlap elérhető a weboldalunkon
Ha azonban a rendelés már becsomagolásra került, sajnos nem lehet lemondani. Ebben az esetben azt javasoljuk, hogy a kézbesítés után utasítsa vissza a kézbesítést. A csomag visszaküldése után a visszatérítést a vásárláskor használt fizetési móddal megegyező módon teljesítjük.
Felhívjuk figyelmét, hogy ha a csomagot végül kézbesítik, az átvételi folyamatot saját költségére kell folytatnia. További információ és az eljárás részletes leírása a weboldal Általános Szerződési Feltételek részében található.
Mi történik, ha a kézbesített termék rossz állapotban van?
A Naturitas biogazdálkodásból származó és tartósítószermentes termékeket kínál. A termékek időnként rossz állapotban lehetnek, ezért a Naturitas vállalja, hogy a vásárlón kívül álló okokból rossz állapotban lévő termékeket kicseréli. A probléma megoldása és a termék hasonló állapotban történő visszaküldésének elkerülése érdekében mindenképpen kérni fogom a termék gyártási számát és egy fotót is.
Akciók és kedvezmények
Akciók az első rendelésekre
Ha ez az első vásárlásod itt: Naturitas, 35 CZK kedvezményt kapsz a DKNATUNEW kuponnal! A kedvezményt a DKNATUNEW kupon használatával veheted igénybe vásárláskor. A kedvezmény igénybevételéhez szükséges minimális vásárlási összeg 445 CZK. A kedvezmény nem vonható össze más kuponokkal. Jelentkezz be, és fedezd fel új ajánlatainkat.
Kuponok vagy promóciós kódok felhasználási feltételei
A kuponok vagy kedvezménykódok nem vonhatók össze. Másrészt a termékárakra alkalmazott kedvezmények érvényben maradnak, ha a kupont felhasználod.
Ha nem látod, ellenőrizd a spam mappát, előfordulhat, hogy oda került.